Pokud byste na průčelí budovy přehlédli velký nápis typu vozů Iveco, mohli byste si novou servisní halu Comettu Plus splést s bankou. Plášť vstupní části ze skel a automatické otvírání dveří z nerezi se u servisu aut přece jen běžně nevidí.

Po necelých dvou letech začne v objektu v pondělí obvyklý pracovní režim, který v září roku 2009 přerušil požár.

„Po celou dobu výstavby jsme museli veškerou činnost servisu vozů nastěhovat do jedné zbývající haly. Naštěstí jsme před požárem měli dvě, takže zákazníky jsme si mohli udržet,“ říká šéf servisu Iveco Josef Pilař mladší, který nyní koordinuje stěhování do nového objektu.

Z původních dvou hal již vznikl pouze jeden objekt, vybavený špičkovými technologiemi. Vedení firmy Comett Plus hovoří o jednom z nejmodernějším servisu v České republice. Zahrnuje činnosti od pneuservisu pro nákladní i osobní vozy a autobusy, přes opravy vozů až po diagnostickou část, tedy měření emisí či ověřování tachografů.

„Stavba si vyžádala dvaasedmdesát milionů včetně demolice. Z větší části se na financování podílelo pojistné plnění po požáru,“ dodal Pilař k financování.

V servisu pracuje padesátka lidí, kteří ze 60 procent odvádí práci pro cizí zákazníky.

POŽÁR HALY
Po půlnoci ze 17. na pátek 18. září roku 2009 vyjeli hasiči do objektu Comettu Plus, kde hořela hořela autodílna s uskladněným dřevem, papírem, obalovým materiálem a nákladním autem. Plameny likvidovalo 55 hasičů z osmi sborů. Lokalizovat požár se jim podařilo ráno v 6.45 hodin, dohašování trvalo až do úterního rána. Výše škody byla stanovena na 75 milionů. Zcela o svou provozovnu přišla firma Czech Pack. Jako nejpravděpodobnější příčina požáru se uvádí závada na elektroinstalaci vozu Iveco.