„Ve spolupráci s pískovnou Hanson jsme již v pátek grejdrem silnici strhli a trochu upravili. Nebýt pískovny, tak zde chodíme v půl metru hlubokých kalužích,“ stěžoval si jeden z chatařů Ladislav Babica, který není spokojený s postojem plánské radnice k této komunikaci. Podle něj je zájem města minimální.
„Vloni nám Planá poskytla aspoň nějaké lidi, letos jsme si všechno dělali sami,“ komentoval páteční opravu Babica, jenž tvrdí, že automobilový provoz se zde zvýšil.
Správa místní komunikace Na Černé není ale zdaleka tak jednoduchá, jak vypadá. Polovina silnice patří Lesům Tábor a městu Táboru samotnému, druhá polovina Plané.
„Chataři by si nejraději přáli vozovku vyasfaltovat. Na to ale momentálně nemáme peníze. A proč letos nepomohli lidé z Plané? Protože naše technické služby mají zdaleka méně lidí a více práce, a také jsou prázdniny a zaměstnanci si vybírají dovolené,“ vysvětlil postoj plánské radnice její tajemník Antonín Koliha s tím, že smlouva mezi pískovnou Hanson a radnicí v Plané neexistuje.
„Dohoda existuje pouze mezi pískovnou a chatovou osadou Hůrka. Jednou nebo dvakrát ročně má Hanson silnici upravit,“ upřesnil.