„Kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozu a zase zmizelo…"

I takové může být hlášení škody pro pojišťovnu. Také letos řešila pojišťovna GENERALI pro své klienty situace úsměvné i kuriózní.
„Když víme, že vše dobře dopadlo, můžeme se my i naši klienti nad podobnými příběhy zasmát," říká mluvčí pojišťovny Jiří Cívka a přidává  perličky z pojistných událostí.

Vyhořelý rohlík

Konec roku je obdobím bilancování i pro pojišťovnu GENERALI a její likvidátory. Situace, které možná na počátku vypadaly hrozivě, byly vypořádány a stávají se minulostí.  Už jen sama hlášení, kdy klienti popisují škodní událost, mohou být  často  úsměvná.

„Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením," uvedl ve zprávě jeden z klientů a popsal událost: „Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním zapnula mikrovlnku, kde byl rohlík, který shořel, 
a mikrovlnka vyhořela."

Další klientka popsala požár na balkóně vlastními slovy: „Kouřili jsme vodní dýmku a dcera dala zbytek uhlíku na balkon. Ve tři ráno se ozvala obrovská rána, okno prasklo 
a za ním půlmetrové plameny! V rozespalosti jsem myslela, že to jsou snad teroristi! Ale vždyť bydlíme ve 4. patře… Nicméně jsem oheň uhasila, málem u toho ještě zašlápla pejska, a pak do rána moc nespala. To ze strachu, jestli jsem to uhasila dobře. Tu spoušť bych vám za denního světla nepřála vidět!"

Neviditelné auto

A úsměv mohou vyvolat i popisy dopravních nehod. Jeden z řidičů popsal setkání s neviditelným autem: „Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo."

Dalšímu řidiči se zase před vozidlo připletlo stádo volně se pohybujících koní a jeden 
z nich si na auto sedl.

Jeden ze záznamů pojišťovny popisuje manévrování na parkovišti, dnes úsměvné, ale ve skutečnosti mohlo jít 
o zdraví.

Klient pojišťovny k jedné události uvedl:
„Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu.
Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji."

Byl k nakousnutí
Zajímavé úrazy potkaly klienty GENERALI na cestách. Jedna dívka byla v Řecku ošetřena pro popáleniny na hýždích, jejichž příčinou byl výbuch zapalovače, ke kterému došlo na pláži vlivem horka. Náklady na ošetření byly vyčísleny na 400 €.

Jinou nepříjemnost zažil cestovatel na moři. Klient byl na třítýdenní dovolené v Karibiku, kde se s kamarády plavil na jachtě. Na moři asi kilometr od pobřeží se rozhodl vykoupat „na Adama". Po chvíli ve vodě měl pocit, že se mu něco otřelo o tělo a cítil palčivou bolest v intimních partiích.  Po návratu na jachtu muž zjistil, že má v oblasti přirození několik drobných kousanců. Vidět prý byly i stopy po zubech. Vyhledal pak ošetření a  lékaři mu nakonec diagnostikovali alergická reakce na pokousání neznámým mořským živočichem. Neobvyklý zdravotní problém pak pomohla vyřešit mast, kterou používal.