„V neposlední řadě jsme v květnu vstupovali na Písecko,“ potvrzuje s úsměvem tiskový mluvčí společnosti František Brož.
Jižní Čechy se podle něj staly jedním z prvních regionů, kam se Košík před lety vydal. „Jihočeši jsou velice specifičtí ve svých zkušenostech s nakupováním potravin online, mají velice aktivní a moderní životní styl a jednoduše s nimi nacházíme společnou řeč. A neplatí to rozhodně jen o mladší generaci, ale i o rodinách s dětmi nebo seniorech,“ vysvětluje.
Jihočeský kraj je zajímavý také kvůli kombinaci velkých měst, městeček a vesnic včetně řady rekreačních oblastí. „Tam všude máme své zákazníky. Znovu se potvrzuje, že nakupování potravin po internetu už se stalo standardem a na mnoha místech dokázalo nahradit lokální prodejny. Troufám si tvrdit, že dokonce s lepším komfortem,“ uvádí Brož.
V současnosti je možné objednat si nákup s doručením již od 3 hodin od objednání do Českých Budějovic a širokého okolí – od Třeboně přes Hlubokou nad Vltavou po Týn nad Vltavou na severu a Netolice na západě. „Zákazníky obsloužíme také na Písecku, Strakonicku nebo v Protivíně. Od Tábora (včetně) na jih pak zavážíme objednávky do měst na staré linecké silnici,“ podotýká s tím, že jde o Sezimovo Ústí, Planou nad Lužnicí, Soběslav nebo Veselí nad Lužnicí.
Stejně jako například v Praze nebo Brně, i v jižních Čechách sází domácnosti s Košíkem především na zásobovací nákupy. „Má to svou logiku. Šetříme čas a pohonné hmoty při cestě do hypermarketu, naše nabídka je navíc širší. Je třeba říct, že Jihočeši mají zdaleka největší vztah k čerstvým rybám, které jim dokážeme přivést chlazené již 48 hodin od výlovu a svou nabídkou mořských ryb tak doplnit ty lokální sladkovodní,“ popisuje.
A ještě další specifický rys našel. „Jihočeši jsou velice hrdí na lokální značky piva. To je poznat hlavně v době letního grilování, u kterého mimochodem patří mezi celorepublikové špičky,“ uzavírá František Brož. (lep)