Ředitel národního podniku Budějovický Budvar Petr Dvořák změnu vysvětlil dynamickým vývojem pivního trhu. „Především díky vzrůstající oblibě malých řemeslných pivovarů se výrazně mění celý pivní svět a i my na to reagujeme v naší dlouhodobé strategii pivovaru,“ řekl s tím, že dosavadní etikety na lahvích byly od roku 2014 a už nereflektovaly změnu vize Budvaru, který se nyní prezentuje jako národní pivovar.

Místo B:Classic je tedy teď na etiketách „desítky“ Budvar Výčepní, z piva B:Free je Budvar Nealko. Z názvu zmizel i přívlastek „Budweiser“. Ten zůstal jen na lahvích s tradičním ležákem. „Do budoucna chceme pracovat s širším portfoliem, tím spíš potřebujeme náš světově proslulý ležák Budweiser Budvar Original ještě výrazněji akcentovat,“ doplnil Petr Dvořák.

Vidovská ulice v Českých Budějovicích slouží jako objízdná trasa za několik uzavírek a silnice je i návozní trasou na stavbu dálnice D3.
OBRAZEM: Hučící náklaďáky ve Vidovské ulici odmítli i v petici

Autorem etiket pro český trh je agentura Unity CDG, etiketu Budweiser Budvar Original navrhla mezinárodní agentura Cyan Wolves.

Národní pivovar Budějovický Budvar v roce 2018 uvařil 1,602 milionu hektolitrů piva. Do 79 států vyvezl 1,075 milionu hektolitrů. Tržby za pivo v tom roce dosáhly 2,555 miliardy korun.

Nejnovějším přírůstkem do portfolia piv je hořký ležák Budvar 33, který letos v pivovaru začali stáčet do lahví.

Nové etikety:

Piva z produkce Budvaru s novými etiketami.Zdroj: Budějovický Budvar

Původní etikety:

Piva z produkce Budvaru s původními etiketami.Zdroj: Budějovický Budvar