Módní přehlídky potřebují obě strany: tvůrci aby na sebe upozornili a vzbudili apetit po svých kreacích, a ženy, aby získanou inspiraci ubytovaly ve svých šatnících.
Ještě před Štědrým den takovou ochutnávku v Táboře dostanou. Jitka Černá se svou agenturou In models míří s nejlepšími kousky sportovní i elegantní módy do Gotického sálu muzea, a to již v neděli od 17 hodin.
„V první části hodinové show předvedeme kolekci luxusního sportovního oblečení pro snowboard. Na řadu pak přijde těhotenská a elegantní móda pro ženy na zimu. Tuto část uzavře přehlídka večerní róby,“ naznačila Černá, která na molo vyšle zhruba dvacítku modelek a modelů.
Šokující designér
O vrchol večera se postará se svou autorskou přehlídkou držitel titulu Designér roku 2002 Petr Kalouda, který se nebojí obléknout do hedvábí i muže. Ostatně těm věnuje stejnou pozornost jako ženám. Typické pro něj je, že svými extravagancemi vždy šokuje.
„Jeho kolekce se ponese v barvách od bílé až po pastelové. Bílá nebo šedá jsou totiž TOP barvami i pro letošní zimu,“ přiblížila pořadatelka.
Hudební vsuvkou nedělní přehlídky bude vystoupení Filipa Jankoviče, finalisty druhé řady SuperStar. Kromě zpěvu předvede i některé modely pro mladé muže.
Kalendář s Natali
Jitka Černá se letos v Táboře prezentuje už podruhé. Loni v listopadu na svou agenturu upozornila přehlídkou v hradebním křídle Kotnova.
Její modelky tu prezentovaly dílo uznávané návrhářky Natali Ruden. Společně dámy absolovaly tuto přehlídku i v Českých Budějovicích a Karlových Varech. A ani v budoucnu by se jejich kroky neměly rozejít.
„Máme spolu další plány, vymyslela jsem totiž kalendář. Natali už pracuje na modelech, které zachytí vývoj módy od roku 1900 až do roku 2010. Dvanáctým prosinecem pak nabídneme pohled do budoucnosti. Mojí rolí je zajistit fotografa a ujmout se technické stránky projektu. Kalendář zároveň zachytí vývoj fotografie,“ upřesnila Černá. Dodala, že před fotografa Vlastimila Slabého ze Soběslavi by se měly postavit české miss.
S prací na kalendáři to bude její první zkušenost. „Rozhodně nejtěžší je na všechno sehnat peníze,“ přiznává.
Kalendář „naživo“ představí již příští rok v Praze. Výtěžek z jeho prodeje věnují charitativním účelům.
Lístky na nedělní večer s módou koupíte v infocentru na Žižkově náměstí nebo v cestovní kanceláři D–Tour v obchodním domě Dvořák. Vstupenka stojí 150 korun