Hyundai i20 po faceliftu se moc nezměnil. Ale škoda to určitě není
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto jezdí pěkně na dobrých silnicích
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Design je opravdu atraktivní
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Rozměry nevybočují z poměrů této třídy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vpředu se při faceliftu odehrálo nejvíce změn
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér zůstal prakticky nezměněný
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska je docela mohutná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky jsou dobře zpracované
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu je docela solidní prosto
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Objemu kufru zmenšuje baterie
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zde podlaha ve vyšší úrovni
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Plato lze umístit za opěradla
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Rezervu sem nedáte
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Automat není bez chyb
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volant se povedl
Zdroj: Deník/Radek Pecák
U centrálního displeje je knoflík na hlasitost
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovládání klimatizace je snadné a rychlé
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tlačítko najdete i vlevo od volantu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Parkovací brzda zůstal mechanická
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Chválíme oba typy USB konektorů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
K dispozici je vyzřívání sedaček vpředu i vzadu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovšem deaktivace otravných asistentů je pracná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sladění nití s karosérií
Zdroj: Deník/Radek Pecák
i prvků na obložení dveří
Zdroj: Deník/Radek Pecák
nebo na ventilačních otvorech
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světla vpředu jsou úzká
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tlačítko pro bezklíčkové zamykání by mohlo být také barvené
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní světla jsou složitě tvarovaná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kola se speciálním pentagramovým designem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pěkná výplň masky chladiče
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Štítek označující mildhybrid
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zrcátka a střecha byla lakována černě
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Motor má solidní dynamiku, ale úsporný moc není
Zdroj: Deník/Radek Pecák