Soutěže se zúčastnilo čtyřicet osádek vozů vyrobených mezi lety 1950 až 1987. Šlo vytrvalostní závod, při němž musely posádky ujet přesně 200 mil, tedy 320 kilometrů.

Auta vyjela v devět hodin z táborského Žižkova náměstí a následně pokračovala přes přes Mladou Vožici, Pacov, Bechyni, Týn nad Vltavou, Strakonice, Mirovice, Milevsko a Jistebnici zpět do Tábora. Mezi 16 a 17 hodinou na účastníky závodu čekala řada diváků, kteří mohli obdivovat udržované veterány.

Kromě většího množství škodovek, především 1000 MB a 110 R, byly na Žižkově náměstí vidět i nezvyklejší kousky. Velký úspěch sklidil například Aston Martin. Mezi další patřil také Citroën 2CV, zvaný „Kachna“, který letos slaví už 65 let svého vzniku. Do Tábora s ním přijela Marika Šmicová z Berouna. „K padesátinám jsem si přála tento úžasný vůz, a od manžela jsem ho dostala,“ vysvětlila se smíchem Marika Šmicová jak k automobilu přišla. Když je hezké počasí, jezdí autem na výlety, do Tábora na závod ale dorazila poprvé.

Jinak ke svému vozu přišel Aleš Kočí z Prahy. Na závod dorazil v britském automobilu Hillman Minx z roku 1960, který zdědil po svém otci. „Jezdil jsem s ním už jako malý kluk, na tom autě všechno znám do posledního šroubku,“ vysvětlil Aleš Kočí. Jak se ale automobil, který v šedesátých letech v Československu rozhodně nepatřil mezi nejběžnější, dostal k jeho otci? „Tatínek byl vědecký pracovník a působil dva roky v Antarktidě. Když se vrátil, tak měl obrovské diety ve valutách. Na toto auto nemusel mít poukaz, protože bylo dražší než jiná. Tak vzal peníze a v Mototechně si ho v roce 1963 koupil,“ vysvětlil Aleš Kočí historii vozu, který má v jejich rodině najeto už přes půl milionu kilometrů a při koupi vyšel na 42 tisíc korun československých.