VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Klasická papírová péefka mizí ze scény

Táborsko –Škrty ve výdajích obcí i firem dopadají i na loučení se starým rokem. Obálku se známkou nahrazuje levná technika.

23.11.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Pavel Karban

Veselé Vánoce a šťastný nový rok přeje starosta Josef Novák z Horní Dolní. A pak jste z Horní Dolní dostali úplně stejné blahopřání ještě od místostarosty. Tak tomu už je letos konec. Tyto výdaje ve svých rozpočtech škrtají jak na radnicích, tak v ředitelnách firem.

„Člověk dostal hromadu péefek a stejně je nečetl. My jsme se proto dohodli, že papírová péefka omezíme na úplné minimum a posílat je budeme meilem,“ říká starosta Bechyně Jaroslav Matějka.

Také v Táboře se už nebudou utrácet tisíce za výrobu a poštovné papírových novoročenek. Starosta Jiří Fišer v rozhovoru Deníku uvedl, že letos se péefka s logem města nebudou kupit například u stavebních firem nebo v redakcích médií.
„Určitě ale půjdou do partnerských měst a partnerům z veřejné správy,“ upřesnil nový starosta.

Podobná strategie nastoupila i v pořádání večírků v závěru roku. Megalomanské akce s kapelami ve velkých tanečních sálech už ve finančních plánech a fondech nemají svou kolonku. Zaměstnanci se ve většině případů musí bavit na vlastní útratu.
„U nás počítáme s dvěma stovkami na jednoho pracovníka, za které mu koupíme kolekci, večírky se nedělají,“ říká majitel vožické pekárny ZAVT František Seget. I z této firmy půjdou novoročenky poštou jen nejbližším dodavatelům.

Zatímco na bechyňské radnici se úředníci v závěru roku všichni společně sejdou, ale občerstvení jde výhradně z jejich kapes, táborský Brisk pojímá loučení se starým rokem pracovně.
„Poslední porada vedení se nekoná ve firmě, ale v restauraci. Po jednání následuje lehké občerstvení, jenže už nic velkého, jako se to dělalo před před patnácti lety, kdy jsem do firmy přišel, to nebude,“ řekl Táborskému deníku majitel a generální ředitel firmy Mojmír Čapka s tím, že ostatní zaměstnanci si organizují společné setkání ve vlastní režii.

„Společná velká akce totiž ne každému vyhovuje, tak se domlouvají sami a já jsem ochotný jim na to něco přispět,“ dodal ředitel Čapka.
Tiskárny a pošta tak pomalu přichází i o tento zdroj příjmů. Brisk si například letos už novoročenky nenechá tisknout, ale vyrobí je vlastní oddělení marketingu.

Autor: Alena Šatrová

23.11.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Hudební oddělení táborské knihovny.

Knihovna chystá změny v hudebním oddělení

Tatrováckou techniku využívalo několik hodně rychlých aut.
AUTOMIX.CZ
68

OBRAZEM: Tyhle české sporťáky uměly i přes 300 km/h. A měly motory z tatrovek

Rolničkové dny vybírají na mikrobus

Soběslav - Rolnička tento týden pořádá už 16. ročník sbírky Rolničkové dny, které pomáhají lidem s postižením. Výtěžek půjde na financování nákupu mikrobusu.

AKTUALIZUJEME

V Kamenném Újezdu skončil střet s vozidlem zraněním chodce

Jižní Čechy - Od rána řeší jihočeští policisté již několik dopravních nehod.

AKTUALIZOVÁNO

Novým ředitelem Budvaru se stal Petr Dvořák

České Budějovice - Ministr zemědělství Marian Jurečka v pondělí představí nového ředitele Budějovického Budvaru. Podle našich informací se šéfem národního podniku stal Petr Dvořák, bývalý šéf mezinárodního marketingu Plzeňského Prazdroje.

Předvolební speciál deníku: Jak splnila vláda své sliby?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies